angielski
Ze względu na powszechność język angielski zdaje się być prosty. Jego tłumaczenia podejmują się niemal wszyscy. To błędne podejście może kosztować najwięcej właśnie tam, gdzie język angielski niesie swoją największą wartość, w języku mediów i reklamy. Nie ryzykuj.niemiecki
Język niemiecki, znany z dokładności i precyzji przekazu, jest często językiem obiegowym dokumentacji technicznych, certyfikatów i testów jakościowych. Dodatkowo stale ewoluuje łącząc rodzime i obce. Przekład wymaga zatem elastyczności, a takie wyzwania lubimy.chorwacki
Język chorwacki jest skomplikowany nie tylko ze względu na swoją konstrukcję, odmiany, ale też przez duże zróżnicowanie między „mową ulicy”, a językiem urzędowym. Najnowsza historia sprawiła, że język nadal się kształtuje, jednak nasi tłumacze są zawsze na bieżąco.słoweński
Warto zainwestować w język słoweński. Ten niezwykle trudny język otwiera bramy do małego kraju ludzi bardzo przedsiębiorczych. Marki Krka i Gorenje zna cała Europa, ale Słowenia to nie tylko te firmy. W Słowenii świetne warunki rozwoju znajdują niemal wszystkie branże.bośniacki
Tłumacząc język bośniacki należy mieć szczególnie na uwadze odbiorcę danego tekstu. Nasi tłumacze gwarantują tę skrupulatność i ostrożność. Pod wieloma względami dziewicza Bośnia i Hercegowina stanowi obecnie doskonały teren dla kreatywnych inwestorów. Zostań jednym z nich.czarnogórski
Jesteśmy jedną z niewielu firm, która ma w ofercie język czarnogórski. Tłumaczenia tego stosunkowo młodego języka wymagają nieustannego aktualizowania wiedzy i obserwacji przemian rynkowo-społecznych. Nasze interdyscyplinarne podejście sprawdza się w tym przypadku doskonale.serbski
Serbowie to dumny naród o długiej i trudnej historii, a język serbski i cyrylica od zawsze były gwarantem ich narodowej identyfikacji. My jesteśmy dumni, że od lat pomagamy serbskim firmom. Dla nowych technologii oferujemy również język serbski w zapisie łacińskim.macedoński
Niewielu jest tłumaczy, którzy biegle znają język macedoński, a jeszcze mniej tych, którzy przy jego tłumaczeniu potrafią zachować marketingowy charakter materiałów, sloganów, reklam itp. Tym bardziej cieszymy się, że nasz zespół od lat wspiera firmy w tym zakresie.bułgarski
Język bułgarski jest specyficznym językiem słowiańskim. Zachowując słowiańskie słowa, nie poddaje się charakterystycznej dla Słowian odmianie i posiada dużo wpływów orientalnych. My jednak doskonale radzimy sobie z tym zderzeniem cywilizacji w tłumaczonych tekstach.rumuński
Język rumuński obsługuje jedne z najszybciej rozwijających się rynków w Europie, a nasi tłumacze codziennie wychodzą zwycięsko ze zmagania z tłumaczeniem tekstów w jednym z najpiękniej brzmiących języków starego kontynentu, dostarczając wsparcie dla firm rozwijających rumuńską gospodarkę.mołdawski
Język mołdawski nie stanowi dla naszych tłumaczy żadnej trudności. Wymaga jednak ich szczególnej czujności ze względu na występujące archaizmy, regionalizmy i zapożyczenia ze słowiańszczyzny. Zwłaszcza w przypadku języków mniejszych narodów, warto polegać na fachowcach.albański
Język albański, podobnie jak Albańczycy i Albania są tak wyjątkowi, że w przypadku tłumaczeń nie ma innego wyjścia, jak tylko przekazać sprawę w ręce tłumaczy, posiadających oprócz wiedzy lingwistycznej, również rozległe rozpoznanie kraju i kultury. Tak, chodzi o nas.węgierski
Język węgierski jest w grupie najtrudniejszych do opanowania języków świata. Tłumaczenia na ten język nie należą do najtańszych, jednak zwracają się po wielokroć. Węgrzy, kochający rodzimą mowę są skorzy nawet zaakceptować zagraniczne firmy, które włożyły ten heroiczny trud.turecki
Od wieków język turecki jest językiem, handlu, szlaków handlowych i wymiany towarów pomiędzy kupcami wschodu i zachodu. Niech nikogo nie zwiedzie piękna melodia tureckiego. Za nią kryje się bardzo bogaty i skomplikowany język. Nieodzowny w branży odzieży, dzianin i tkanin.grecki
Wydawałoby się, że język grecki, który w swojej dawnej wersji wraz z łaciną dał solidne podstawy wielu językom będzie łatwy i powszechnie znany. Trudne odmiany, specyficzny alfabet i grecki temperament dają mu jednak sporą trudność. Nasi tłumacze dobrze oddają słoneczne sirtaki.włoski
Język włoski jest językiem żywym, płynącym, poddającym się nastrojom i temperamentowi samych Włochów. Dlatego zwłaszcza przy tekstach dla marketingu i reklamy należy wykazać daleko idącą kreatywność w doborze właściwych słów. Na szczęście nasz zespół wspiera językowy copywriting.czeski
Język czeski, jak sami Czesi niesie w sobie ogromną dawkę radosnej wolności, ale też ironicznej mądrości, która potrafi wyczuć i wyśmiać najdrobniejszą fałszywą nutę. W zakresie tłumaczeń z czeskim warto zachować fachową czujność, bo pierwsze wrażenie robi się tylko raz.słowacki
Wiele lat język słowacki niesłusznie pomijano, a w połączeniu nazw jako czechosłowacki nawet błędnie usuwano. Zyska więc bardzo wiele ten, kto przywraca mu należyte miejsce. Nie ma czasem bardziej różnego narodu od Czechów niż Słowacy. My błędu nie popełniamy i nie pozwalamy popełniać.litewski
Język litewski jest obecny w Europie nie tylko wśród kierowców firm transportowych oraz na dokumentacji dołączonej do najwyższej jakości produktów spożywczych pochodzących z Litwy. Litwini szybko się bogacą, stąd opłaca się podbijać ich rynek produktów klasy średniej i premium.łotewski
Należy pamiętać, że nadbałtyckie kraje portowe generują w odniesieniu do swoich stosunkowo skromnych populacji gigantyczny ruch towarów i usług. Język łotewski jest zatem nieodzownym elementem komunikacji dla firm, które pragną zyskać charakter graczy ogólnoeuropejskich.estoński
Estonia, podobnie jak pozostałe kraje nadbałtyckie stanowi jedne z wrót Unii Europejskiej do handlu z krajami byłego bloku Wspólnoty Niepodległych Państw. Język estoński, niezwykle trudny jest jednak ekonomicznie uzasadniony, dając firmom znaczną przewagę na rynku.ukraiński
Bardzo często przedsiębiorcy mylnie pomijają język ukraiński, sądząc, że język rosyjski wystarczy do komunikacji handlowej na terenie Ukrainy. Jest to prawdą tylko w połowie. W obecnej sytuacji politycznej użycie narodowego języka Ukraińców pokazuje jeszcze większy szacunek.białoruski
Język białoruski, choć nie jest nawet głównym językiem na Białorusi nie powinien być marginalizowany. Użycie tłumaczeń z białoruskim nie tylko pokazuje respekt dla sporej grupy mieszkańców kraju, ale stawia również firmę po stronie dążeń do wiecznie podważanej suwerenności.kazachski
Niewiele osób wie, że Kazachstan to dzisiaj prawdziwa gazela rynków. Miasta takie jak Ałmaty, czy Nursułtan (dawniej Astana) rosną jak trawa po wiosennym deszczu na stepie. Mimo, iż da się operować w Kazachstanie z językiem rosyjskim to jednak lepiej zainwestować w język kazachski.ormiański
Armenia ma jeszcze przed sobą boom turystyczny, który przeżyła Gruzja i związany z tym faktem wzmożony rozwój oraz zwiększenie konsumpcji. Warto jednak nie przegapić tego momentu i załapać się na rozpędzający się ormiański pociąg. Język ormiański daje przepustkę na pokład.gruziński
Język gruziński kusi i ekscytuje swoją dźwięczną melodią i przepięknie zdobnym alfabetem. Firmy natomiast powinno zainteresować, że obecnie Gruzja buduje się, rozwija, sprzedaje, kupuje, przyjmuje rzesze gości z zagranicy. Otwarcie na ten kierunek może przynieść wyłącznie korzyści.azerski
Kto oglądał mecze piłkarskiej drużyny Atletico Madryt, ten wie, że Azerbejdżan to kraina ognia, w której wykuwa się powoli gospodarczy sukces. Tłumaczenia na język azerski sprawią, że ten sukces dla wielu firm może być znacznie bliżej, na wyciągnięcie ręki. Zainteresowany?hebrajski
Język hebrajski potrafi przysporzyć tłumaczom wielu kłopotów, nie tylko ze względu na trudną gramatykę i zapis dokumentów od prawej do lewej. Przy tworzeniu komunikatów w języku hebrajskim należy dobrze ważyć słowa, by nie zaburzyć harmonii, która tak cenią sobie jego użytkownicy.szwedzki
Język szwedzki to nie tylko język urzędowy w Szwecji, ale również podstawowe narzędzie komunikacji dla wielu Finów. Zabiegając o bardzo wymagającego i przyzwyczajonego do najwyższej jakości klienta z kraju trzech koron nie wolno zapomnieć o profesjonalnych tłumaczeniach.fiński
Język fiński stanowi ogromną trudność w tłumaczeniu, a przez niewielką liczbę tłumaczy ma też swoją wysoką cenę. Jest to cena, którą warto zapłacić, bo zaufanie Finów nie ma ceny, a obecność na fińskim rynku stawia nas w jednym szeregu np. z markami Fazer, Ruuki, Fiskars.norweski
Język norweski ze względu na swoje zróżnicowanie stanowi być może największe wyzwanie dla naszych tłumaczy spośród wszystkich języków skandynawskich. Lata doświadczenia i ciągłe aktualizowanie wiedzy pozwalają nam jednak na utrzymywanie najwyższych standardów tekstu.duński
Język duński oprócz samej Danii stanowi narzędzie komunikacji także dla obywateli północnych Niemiec, Grenlandii oraz jako drugi język obok farerskiego język urzędowy na Wyspach Owczych. Nie zawsze układa się łatwo jak klocki Lego, ale z nami zawsze zbudujesz solidne teksty.islandzki
Jesteśmy bardzo dumni z faktu, że jako jedna z niewielu firm oferujemy na rynku już od lat język islandzki. Niezwykle skomplikowany język, utrwalony poza samą Islandią wśród naprawdę niewielu tłumaczy budzi naszą absolutnie ogromną ekscytację. Cóż, kochamy to, co robimy.francuski
Kto nie przetłumaczy na francuski strony, oferty, czy katalogu lub nie ma w załodze pracowników francuskojęzycznych nie prowadzi firmy międzynarodowej. Język francuski to 220 milionów użytkowników, którzy stanowią potencjalną siłę nabywczą. Sama Francja zaś to kluczowy rynek.hiszpański
Użytkownicy języka hiszpańskiego to blisko 650 milionów ludzi rozsianych po wszystkich kontynentach. Nie oznacza to jednak, że każdy z nich może skutecznie tłumaczyć ten język. Temperament hiszpańskiego można wydobyć w materiałach promocyjnych jedynie dzięki głębokiej intuicji translatorycznej.kataloński
Język kataloński trafia do precyzyjnie określonej grupy odbiorców, dlatego planując reklamy dla Katalonii, Andory, czy Balearów, warto je wykonać i zyskać przewagę nad konkurencją. Tłumaczenia na kataloński są niewiele droższe niż hiszpańskie, więc nie warto na nich oszczędzać.niderlandzki
Tłumaczenia na język niderlandzki przydają się nie tylko z oczywistych powodów firmom, ale także rzeszy ludności, która w wielokulturowych miastach znalazła swój dom i miejsce do życia. Zbliżony do angielskiego i niemieckiego język, nie jest prosty, zwłaszcza gdy chodzi o wymowę.portugalski
Płynący, delikatny i zgrabnie skrojony niczym fado język portugalski od wieków stanowi ważny czynnik komunikacyjny na styku Europy z Ameryką Południową i Europy z Afryką. O ile tłumaczenia portugalskie nie muszą być priorytetem dla firm, to już drugim wyborem na pewno.portugalski brazylijski
Południowoamerykańska wersja portugalskiego to nie tylko wariant, ale język sam w sobie, czerpiący z lokalnych korzeni w słownictwie, fonetyce i ortografii. Brazylijski portugalski jest zrozumiały w Portugalii i odwrotnie, jednak nieużywanie go w oficjalnym obiegu to zwyczajnie błąd.chiński
Język chiński pozwala komunikować się ponad miliardowi ludzi w Azji, jednak ekonomiczne i polityczne znaczenie Chin na świecie sprawiło, że wielu ludzi w Europie zaczyna się uczyć języka chińskiego. Trudność sprawia, że profesjonalnych tłumaczy jest mało, ale są właśnie u nas.japoński
Co ciekawe, w bardzo tradycyjnym z natury społeczeństwie język japoński służy obecnie w największej mierze nowym technologiom, nowinkom na rynku farmaceutycznym, odkryciom technologicznym, grom, aplikacjom oraz produktom dotyczącym bogatych społeczeństw o ustabilizowanym rozwoju.koreański
Język koreański stawia przed tłumaczem bardzo wiele wyzwań. Pomijając sam alfabet i odmienność budowy od europejskich wzorców, język tekstów zwłaszcza na płaszczyźnie reklamy i bezpośredniego przekazu zahacza o aspekty kulturowe i tematy tabu. Zwykła pomyłka może oznaczać obrazę.arabski
Język arabski jest jednym z tych kilku języków, które mają charakter ponadnarodowy, dzięki czemu zamawiając tłumaczenia arabskie, płacąc jedną cenę, otwieramy sobie drzwi do 24 krajów, w których język ten jest urzędowym. Jest to wartość, której stanowczo nie wolno pominąć.khmerski
Orientalny, egzotyczny wygląd pisma oraz intrygująca melodia nadają temu językowi mistycznej aury. Rzeczywiście język khmerski jest sporą tajemnicą i zna go bardzo niewielu tłumaczy, a naprawdę niewielu spośród nich potrafi tłumaczyć go tak jak nasi tłumacze. Rzadka i piękna wartość.pasztuński
Język pasztuński jest językiem urzędowym w Afganistanie, ale korzysta się z niego również w Pakistanie. Wykorzystanie paszto to spora wartość zwłaszcza w czasie nieograniczonej migracji z tych kierunków do Europy. Nasi specjaliści ułatwią zrozumienie mowy i kultury dumnych Afgańczyków.perski
Język perski to drugi po arabskim język ponadterytorialny, pomagający porozumiewać się ludziom ze wszystkich krajów Bliskiego Wschodu. Dzięki naszym tłumaczom możesz ułatwić sobie komunikację z blisko 62 milionami swoich potencjalnych partnerów handlowych. Warto uprzedzić konkurencję.afrikaans
Wielu przedsiębiorców twierdzi, że kontynent afrykański będzie kluczem do zdobywania w kliku najbliższych dekadach prawdziwych fortun. Obecnie, mimo swoich problemów Południowa Afryka zdaje się wieść prym w jej rozwoju, więc inwestycja w afrikaans zdaje się być naturalnym wyborem.flamandzki
Belgijski wariant języka niderlandzkiego, czyli język flamandzki jest codziennym językiem dla niemal połowy jej obywateli. Belgia często błędnie jest traktowana nieco pobocznie przy okazji prowadzenia kampanii marketingowych. My to podejście zmieniamy z wyraźnymi sukcesami.hindi
Nie sposób nie docenić języka, przybywającego z kraju zamieszkiwanego przez prawie 1,5 miliarda ludzi. Indie są drugim po Chinach gigantem populacyjnym na świecie. Warto pamiętać jednak, że za tą ogromną liczbą ludzi stoją również ogromne biznesy, coraz mocniej obecne na świecie.indonezyjski
Prawie 200 milionów ludzi używa indonezyjskiego na co dzień, jednak liczba ta nie idzie w parze z liczbą profesjonalnych tłumaczy. Jesteśmy dumni, że w naszym zespole pracują osoby z ogromną wiedzą o języku i kulturze Indonezji. To przekonanie podzielają również nasi klienci.maltański
Język maltański to mały język niewielkiego państwa i małej populacji, jednak jego znajomość doskonale może sprawdzić się w marketingu celowanym, czy np. przy produkcji filmów i reklam telewizyjnych, gdyż Malta od dłuższego czasu jest wielkim plenerem dla filmowców.suahili
Język suahili, czy też język swahili jest doskonałym językiem komunikacji na terenie krajów Afryki Środkowej i Wschodniej. W naszym portfolio stanowi uzupełnienie oferty dla przedsiębiorców, którzy chcieliby działać na rzecz rozwoju swoich biznesów i kontaktów handlowych z Afryką.tadżycki
Tadżykistan zarówno w gronie Wspólnoty Niepodległych Państw, a także po jej rozpadzie pozostaje jednym z najbiedniejszych państw regionu. Język tadżycki pozostaje więc swoistą egzotyką, zna go biegle niewielu tłumaczy, gdy jednak pojawia się tadżycki tekst, my jesteśmy gotowi.tajski
Tajlandia jest w ostatnim czasie jednym z najczęstszych miejsc wypadów turystycznych, miejscem o niebywałej przyrodzie, wspaniałej kuchni i doskonałych produktach. Coraz więcej Europejczyków pragnie cieszyć się Tajlandią po powrocie do domu. My po prostu w tym pomagamy.turkmeński
Język turkmeński ze względu na sytuację polityczną i zamknięcie kraju jeszcze na długo zapewne pozostanie na antypodach wielkich biznesów, jednak nie należy piętnować pięknego języka, winami jego użytkowników. Dlatego jeśli potrzebujecie, poradzimy sobie również z turkmeńskim.uzbecki
Język uzbecki jak wiele języków Bliskiego i Dalekiego Wschodu przekracza granice swojej pierwotnej egzystencji. Przykład Kazachstanu i choćby Azerbejdżanu pokazuje, że nie wolno nie doceniać wschodnich tygrysów rynku, a inwestycja w uzbecki będzie pomysłem pionierskim, ale trafionym.wietnamski
Ze względu na rozsianie po świecie samych Wietnamczyków język wietnamski jest znacznie popularniejszy niż mogłoby się to wydawać i niż pokazuje to liczba profesjonalnych tłumaczy w kombinacji z wietnamskim. Cieszymy się, że w naszym zespole pracują ludzie, dla których Wietnam to dom.polski
Język polski jest jednym z najtrudniejszych wśród języków słowiańskich. Co więcej, jednym z najtrudniejszych języków w Europie. Uczymy się go bez przerwy, jednak znamy jego piękno na tyle dobrze, że na co dzień ubieramy w skuteczny copywriting myśli naszych klientów marketingowych.
pobierz cennik